Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hogwarts

Skole for heksekunster og troldmansskaber
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fordybet i en bog....

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyMan Maj 10, 2010 9:08 am

S: På bibloteket.
T: IRL.
O: Borde, stole, men ingen mennesker....
P: Trøje, kort nederdel og lange strømper.
V: Fint.
D: IRL.


Linesmee sad bøjet over en bog på omkring 400 sider. Hendes hoved fejede hen over siderne. Hun gispede og hendes øjne stoppede. Et smil kom til syne på hendes ansigt og hun begyndte at grine. Hun spøvede at stoppe sit grin, men kunne ikke. Så Linesmee nøjes med at dæmpe latteren lidt. Hun sukkede og smilte. Hun lukkede den med en finger inde ved det sted hvor hun var kommet til og stirrede på forsiden. Øverst på siden stod der: Evermore. Der var et billed af en pige som duftede til to røde tulipaner. Hun åbnede den igen og læste videre. Selvom at det var et ret alvorligt sted, så kunne hun ikke lade være med at grine. Hun så sig om og ventede at der ville komme nogen gående, men det gjorde der bare ikke.
*Øv, øv øv* tænkte hun, men smilte alligevel. Hun læste stille videre. Hovedpersonen (Ever) var blevet sur på hendes kæreste fordi at hun havde fundet ud af hvad han var. Og så var de gået ud i skolegården hvor at de havde diskuterret og så lige pludselig, så var hendes kæreste gået og havde efterlandt tonsvis af røde tulipaner.
*hvorfor skal Ever være sur på ham?* tænkte Linesmee og så tænksom ud. hun kunne virkelig godt bruge lidt selvskab....
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyMan Maj 10, 2010 2:55 pm

Ida kom over til Line. "Hejsa"sage Hun og smilet til hende. Ida gik ovet til Line og "Jeg er nøgle bærer - er bare lidt stolt"sage Ida
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyMan Maj 10, 2010 7:59 pm

Linesmee kiggede op fra sin bog. Hun så en pige stå ved siden af sig.
"Hej!" smilte hun venligt til pigen. Hun så op på pigen. "Sejt! En nøglebære!" smilte hun glad. Linesmee var altid glad for at møde nye mennesker. Hun kiggede ned i sin bog igen. Hun læste hurtigt siden færdigt og så spændt op på pigen. "Hvad hedder du egentligt?" spurgte hun meget nysgerrigt....
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTirs Maj 11, 2010 2:58 pm

"Idarenesmee, duh?"spurgt Ida "men du kan bare klade mig Ida"sage Ida. "Kan du godt lide at læse?"spurgt Ida "jeg er lidt af en læse hest"sage Ida smilen. Ida kigge lidt rundt og gik over og fandet en bog den hed hvordan du får hurtigt venner med hjælpaf magik af Prof.Huse læset Ida og tog bogerne ind og læset i den. "Hehe"sage Ida "Altså det er bare lidt sjovt at læse"sage Ida til Line.
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTirs Maj 11, 2010 3:23 pm

Linesmee smilte op til Ida. "Jeg hedder Linesmee, men du kan kalde mig hvad du vil!" hun så sig hurtigt om for at se om der kom nogen, men det gjorde der ikke. "Ja, jeg elsker at læse!" smilte hun til Ida "men jeg læser ikke så tit, for jeg er meget sammen med min søster!" smilte hun.
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTirs Maj 11, 2010 3:50 pm

"Du virklig elsker din søster"sage Ida "Jeg har også en søster hun hedder Alice og er 19½ så et ½ år ælder end mig"sage Ida. "Går det godt på skolen"sprugt Ida
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTirs Maj 11, 2010 3:53 pm

"Ja, jeg elsker min søster over ALT i verden!" smilte Linesmee imens hun krammede bogen ind til sig som om at det var hendes søster. Hun så op på Ida igen. "Alice? Det navn kan jeg godt lide!" smilte hun glad. "Er du virkelig 19 år?" spurgte hun og så beundrende på Ida. "Skolen? Det går som fint tror jeg nok!"
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyOns Maj 12, 2010 12:03 pm

"Ja,jeg er 19 hvad er du?" Spruget Ida smilen. "Det er godt du har sådan en god søster"sage Ida. "Jeg elsker os bare Alice - hun er den bested"sage Ida smilen. "Det var godt at høre at du har det godt på skolen"sage Ida. "Har du så være rundt alle steder nu?"sprugt Ida
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyOns Maj 12, 2010 2:04 pm

"Jeg er kun 18!" smilte Line og så ned i sin bog. Hun læste et par linjer og så så op igen....
"Ja, det e meget godt! Jeg tror ikke at jeg ville kunne leve uden hende!" smilte Line og tænkte tilbage på deres fotoaften og begyndte at grine lavt.... Hun tænkte sig lidt om. *Har jeg været alle steder?* tænkte hun.
"Jeg ved ikke hvor jeg ikke har været!" grinte hun til Idaaa.... "MEn jeg tror at jeg har været alle steder!"
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyOns Maj 12, 2010 2:16 pm

"Ja der jo så mange steder"sage Ida og grinnet med. "Jeg ikke jeg har været så mange steder jo silk butiken"sage Ida
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyOns Maj 12, 2010 7:08 pm

"Okey, det lyder spændende!" grinte hun glad. Hun så sig om og grinte...
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTors Maj 13, 2010 12:09 pm

"Nååår"sage Ida og kigge rundt. "Er maden god her?"sprugt Ida.
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTors Maj 13, 2010 1:04 pm

"Jaøh...." hun tænkte sig om. "Ja, den er som ganske udemærket!" smilte hun. *Især deres is i den der iscafe!* tænkte hun, men sagde ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTors Maj 13, 2010 1:11 pm

"Okey det var godt"sage Ida smilen. Ida tog sin elske IPOD op og høret musik "I was like baby ohhhhhhhhhhhhhhhhh like baby ohhhhhhhhhhhhh"sang Ida
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTors Maj 13, 2010 1:23 pm

"okey, hvem synger den?!" spurgte hun overrasket. Hun havde en anelse om hvem det var, men hun var ikke helt sikker!
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTors Maj 13, 2010 1:58 pm

"En muggle som hedder Justin Bieber"sage Ida. "Hvad er´din y-sang?"sprugt Ida
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTors Maj 13, 2010 2:11 pm

Line sukkede *Justin Bieber? Hvorfor snakker alle om ham?Ø tænkte hn. Hun var ved at være LIDT træt af ham!
"Min ynglingssanger er.....hmm.......det ved jeg faktisk ikke!" grinte hun. "Hvem er din?"
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTors Maj 13, 2010 2:35 pm

"Først hade jeg ham men efter at høre hans sange hele tiden kan jeg godt lide ham - men jeg vil ikke kunne lide ham"sage Ida
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTors Maj 13, 2010 2:43 pm

"Det lyder kompliceret!" konstanterede Line og smilte. "Du skal bare høre hans sange så mange gange at du til sidst bliver træt af dem!" grinte hun....
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTors Maj 13, 2010 2:46 pm

"God idea"sage Ida. "Du er god nok klog - jeg er ikke så klog"sage Ida og smilet. "Men så er jeg så meget andet"sage Ida
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyTors Maj 13, 2010 2:52 pm

"Ja, jeg ved det!" grinte hun. "Det har ejg altid været! Men du er da også ret klog!" smilte hun!
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyFre Maj 14, 2010 11:46 am

"Er din søs også så klog som dig?"sprugt Ida. "Hvordan ser din søs ud?"sprugt Ida. *Måske lige så smuk som Line*tænke Ida
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyFre Maj 14, 2010 12:12 pm

"Ja, hun er faktisk ret klog syntes jeg!" smilte hun og tænkte tilbage på den gang hvor Ever hjalp Line med lektierne.
"Ever er på højde med mig, har en lidt mere brun hårfarve og sådan!" svarede Line. Hun vidste godt at hun ikke var så godt til at forklare folks udseende. "De fleste siger at hun ligner mig!"
Tilbage til toppen Go down
Idarenesmee
Lærer
Lærer
Idarenesmee


Blod* : Muggler
Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson
Kollegium : Er for gammel
alder url : 19
Antal indlæg : 294
Points : 302

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyFre Maj 14, 2010 12:42 pm

"Hun lyder pæn"sage Ida. "Jeg ligner ikke min søskend"sage Ida. "Jeg har lyst hår det har mørket"sage Ida.
Tilbage til toppen Go down
Linesmee
Rang A
Rang A
Linesmee


Blod* : Halvblod
Fulde navn* : Linesmee Carlie Cullen Swan
Kollegium : Gryffindore
alder url : 17
Antal indlæg : 289
Points : 315

Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... EmptyFre Maj 14, 2010 12:44 pm

"Nåh. Har ingen af dine søskende samme hårfarve som dig?" spurgte hun nysgerrigt....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fordybet i en bog.... Empty
IndlægEmne: Sv: Fordybet i en bog....   Fordybet i en bog.... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Fordybet i en bog....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts  :: Hogwarts :: Biblioteket-
Gå til: