Køber slik.....
Forfatter Besked Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Køber slik..... Ons Maj 19, 2010 6:03 pm "Svaner? De er da næsten hamløse!" grinte hun til Idaaa....
Synes godt om Synes ikke godt om
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Køber slik..... Tors Maj 20, 2010 2:00 pm "Nej! Det bider! Min mor's bedste's ven søster's mor' søster's bedste ven's mor bliv bidet af en og døde. Okay hun var så også lige 98 år gammle og var meget syg" sagde Ida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Køber slik..... Fre Maj 21, 2010 6:07 pm "Jeg tror altså ikke at det var svanens skyld at hun døde!" grinte hun af Idaaa....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Køber slik..... Lør Maj 22, 2010 12:35 pm "Det ved du da aldrig" sagde Ida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Køber slik..... Søn Maj 23, 2010 7:10 pm "Nej, men jeg er nu ret sikker!" grinte hun....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Køber slik..... Man Maj 24, 2010 2:13 pm "Lægen sagde det.!Host!....Jeg var længen...!Host!" sagde Ida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Køber slik..... Tirs Maj 25, 2010 4:30 pm ´Line nikkede selvom at hun godt vidste hvad disse´host´ betød!
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Køber slik..... Ons Maj 26, 2010 1:24 pm
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Køber slik..... Tors Maj 27, 2010 8:27 pm "Ja?" sagde hun og så undrende på Idaaa....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Køber slik..... Søn Maj 30, 2010 3:38 pm "Jeg sagde kun dit navn" sagde Ida. "Den prøver jeg hele tiden på dem på min skole. Det syntes jeg er sååå intertine..." sagdeIida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Køber slik..... Tirs Jun 01, 2010 7:52 am "Okeeey!" Sagde hun og smilte....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Køber slik..... Ons Jun 02, 2010 11:36 am ^"Line? Kan du overhoved se sur ud???" spurtg Ida som lave et mærklig ansigt
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Køber slik..... Lør Jun 05, 2010 7:17 pm "Øhmm.." hun overvejede det hurtigt. "Ja, men kun i højest et par sekundter!" grinte hun.
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Køber slik..... Man Jun 07, 2010 12:30 pm "Hehe" grinnet Ida. "Også her" sagde Ida
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Køber slik.....
Køber slik.....