Blod* : Muggler Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson Kollegium : Er for gammel alder url : 19 Antal indlæg : 294 Points : 302
Emne: Sv: Alene i DGV! Man Maj 17, 2010 12:16 pm
"Ja selvfølig"sage Ida meget ked af det. "Ja min bv i 5 år gang døde fordi hun blive dødsgratist og så slog du ved hvem hende ihjel"sage Ida meget ked af det. "Den gang jeg gik her........................Kunne jeg godt lide du ved hvem og ville være dødsgratist og var god til stort magik men så mødet jeg Justin som sage jeg ikke skulle gøre sådan noget"sage Ida
"Hvordan din skyld?" spurgte hun lidt chokeret....
Idarenesmee Lærer
Blod* : Muggler Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson Kollegium : Er for gammel alder url : 19 Antal indlæg : 294 Points : 302
Emne: Sv: Alene i DGV! Man Maj 24, 2010 2:05 pm
"Jeg har jo fortalt at jeg var hele vild med du-ved-hvem en gang. En dag jeg var hjemme hos hende. Fortalt jeg hendes forældre hvor god han var. De blev helt op taget af ham. Efter de ville har at hun skulle være dødsgratis. Så det tog hende ud af skolen og hun blev dødsgratis. Men Ninna var en god pige. Så hun sagde at hun ikke gøre som har sagde. Og så slog du-ved-hvem hende i hjel" sagde Ida som var ved at græde.
"Ja! SelvfølgeliG!" svarede hun og kunne heller ikke lade være med at grine. "Det betyder kun at det er meget sørgeligt, og så skal du ikke bare grine!"
Idarenesmee Lærer
Emne: Sv: Alene i DGV! Tirs Jun 08, 2010 12:39 pm
"Jeg prøver" sagde Ida som ville græde men gik ud et grinne flip!