Emne: Aftensmad i storsalen.... Tors Maj 13, 2010 11:47 am
S: I storsalen. T: 18.00 O: En masse elever som spiser. P: Se på ava. V: Fint.
Linesmee kom gående ind i storsalen og så at de andre allerede var begyndt at spise maden. Hun gik med raske skridt over mod en ledig plads. Hun satte sig ned og rekte ud efter noget mad. Hun så på dem som sad ved siden af hende. Hun kendte dem ikke. Hun håbede at der ville komme en som i det mindste gad at snakke med hende, men det gjorde der ikke.... Linesmees to side kammerater i storsalen, udvækslet blikke og rejste sig mere eller mindre på samme tid og gik ud af storsalen. Hun sukkede. Hun havde håbet på at de gad at snakke med hende, men det var tydeligt, at det ville de ikke....
Idarenesmee Lærer
Blod* : Muggler Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson Kollegium : Er for gammel alder url : 19 Antal indlæg : 294 Points : 302
Emne: Sv: Aftensmad i storsalen.... Tors Maj 13, 2010 12:01 pm
"Hejsa Line"sage Ida. "Hvorfor sidder du der?"sprugt Ida.
Emne: Sv: Aftensmad i storsalen.... Tors Maj 13, 2010 2:09 pm
"Nåhhh!" svarede Line glad. "Det havde jeg næsten glemt. Hun rejste sig op og så på Idaaa. Hun gik lidt der op imod. "Kommer du?" spurgte hun grinene....
Idarenesmee Lærer
Blod* : Muggler Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson Kollegium : Er for gammel alder url : 19 Antal indlæg : 294 Points : 302
Emne: Sv: Aftensmad i storsalen.... Tors Maj 13, 2010 2:37 pm
"Ja"sage Ida og gik efter Line. Ida rart lidt på sin hat for at gå et par meter. "Nu er sej"sage Ida. "Jeg købet den her hat for at se sej ud - jeg så den i et blad men så fandt jeg ud af at bladet jeg læset var 4 år gammelt så"sage Ida (hatten var VILDT grim)
Emne: Sv: Aftensmad i storsalen.... Tors Maj 13, 2010 3:41 pm
"Altså af job? Hun har ikke noget!" svarede hun. "Men hun tror at der er en i New york som vil tage billeder af hende! Altså så hun bliver fotomodel!" smilte hun glad. *Bare hun så ikke flytter der over!* tænkte hun....
Idarenesmee Lærer
Emne: Sv: Aftensmad i storsalen.... Fre Maj 14, 2010 11:42 am
"Fotomodel"sage Ida. "Sejt nok"sage Ida. "Hvad vil du lave når du blive voksen eller du er jo voksen"sage Ida
Emne: Sv: Aftensmad i storsalen.... Fre Maj 14, 2010 12:07 pm
"Uhh, det ved jeg ikke rigtigt!" svarede hun og smilte roligt til Idaaa. "Hvad vil du være? Og desuden, så bliver jeg nok aldrig helt voksen!" grinte hun glad....
Idarenesmee Lærer
Emne: Sv: Aftensmad i storsalen.... Fre Maj 14, 2010 12:40 pm