Slappe af....//Alle er velkomne!//
Forfatter Besked Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Slappe af....//Alle er velkomne!// Tors Jun 10, 2010 11:24 am "Hvordan så jeg ud?" spurgt Ida
Synes godt om Synes ikke godt om
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Slappe af....//Alle er velkomne!// Tirs Jun 15, 2010 7:35 am "Fint!" svarede Line og grinte til Idaaa.
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Slappe af....//Alle er velkomne!// Tirs Jun 15, 2010 1:15 pm "Line musen. Man må ikke lyve" sagde Ida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Slappe af....//Alle er velkomne!// Tirs Jun 15, 2010 4:54 pm "Jamen, det gør jeg heller ikke!" svarede Line helt alvorligt.
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Slappe af....//Alle er velkomne!// Man Jun 21, 2010 1:47 pm Ida grinnede! "Line? Ved du hvad jeg har er medlem i alle klubberne på min skole fordi så kan jeg kommer med på alle billeder. Og ja jeg er også med den klub for de storte mennesker" sagde Ida. "Jeg ser heler ikke godt ud på det billede fordi det er ALT for lillle" sagde Ida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Slappe af....//Alle er velkomne!// Ons Jul 21, 2010 9:57 pm "Nje, du ser da ikke for lille ud! Det er jeg overbevist om!" grinte hun til Idaaa.
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Slappe af....//Alle er velkomne!// Tirs Jul 27, 2010 8:26 pm "Jo, jeg gøre" sagde Idaaa!
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Slappe af....//Alle er velkomne!// Tors Aug 26, 2010 8:24 am
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Slappe af....//Alle er velkomne!//
Slappe af....//Alle er velkomne!//