S: I køkkenet! T: Irl. O: Husalfer.... P: Se på ava. V: Fint....
Linesmee gik roligt ned i køkkenet. Hun var blevet sulten og hendes mave brummede hele tiden. Hun var lige trådt ind af døren til køkkenet da en husalf stod smilene foran hende. "Øhm...." hun tøvede lidt, men smilte så og sagde: "Kan jeg få noget mad af en eller anden slaks?" spurgte hun nervøst. Hun havde aldrig prøvet at be om noget mad før. "Ja da!" smilte husalfen venligt. "Hvad for noget mad?" spurgte den. Linesmee linede et stort spørgsmålstegn. *Hvad kunne jeg tænke mig?* tænkte hun. Pludselig kom hun på noget. "Kan jeg få spaghetti med kødsovs?" spurgte hun og smilte til husalfen. "Ja, selvfølgelig! Vi kan lave ALT!" grinte den og slog ud med armene. Den vendte sig om og råbte: "En gang spaghetti med kødsovs til den smukke unge dame i døren!" Linesmee rødmede lidt og gik et par skridt væk fra døren.
Idarenesmee Lærer
Blod* : Muggler Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson Kollegium : Er for gammel alder url : 19 Antal indlæg : 294 Points : 302
Emne: Sv: Meget sulten!!! Tors Maj 13, 2010 12:15 pm
Ida kom ind "hejsa venner"sage Ida til husalfeneren. Nogle blive glad men nogle sage "ikke hende og hendes dårlig jokes". "Hey Ginna det var sjovt sidset gang"sage Ida og smile "Jah"sage Ginna (en husalf).
Emne: Sv: Meget sulten!!! Tors Maj 13, 2010 1:06 pm
Linesmee så hen på Idaaa. "Hej Idaaa!" smilte hun glad. "Er du her tit siden den måde du snakker med dem der på?" spurgte hun og pegede rundt på husalferne....
Idarenesmee Lærer
Blod* : Muggler Fulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry Hudson Kollegium : Er for gammel alder url : 19 Antal indlæg : 294 Points : 302
Emne: Sv: Meget sulten!!! Tors Maj 13, 2010 1:15 pm
"Ja det er mine gode venner - det har nogle gang silk"sage Ida til Line;-)
Emne: Sv: Meget sulten!!! Tors Maj 13, 2010 2:13 pm
"Ha ha! Smart!" grinte hun glad. "Hvis dit efternavn var slik, så ville du være mærkelig!" grinte hun videre. "Ohh, undskyld! Du er mærkelig! Og jeg ka´ li´ det!" grinte hun....
Idarenesmee Lærer
Emne: Sv: Meget sulten!!! Tors Maj 13, 2010 2:33 pm
"Ja jeg er mærklig "sage Ida og smilet. "Jeg tænke på skifte navn til silky man må ikke hed silk:-("sage Ida
Emne: Sv: Meget sulten!!! Tors Maj 13, 2010 2:50 pm
"Åhh nej!" skreg Line. "Hun dør! Lad hende dog for himmelens skyld hedde slik til efternavn hvis det er det som skal til!" råbte hun!
Idarenesmee Lærer
Emne: Sv: Meget sulten!!! Tors Maj 13, 2010 2:55 pm
"Line jeg døder"sage Ida. "Jeg vil gerne har noget silk "sage Ida¨. "Åhhh se jeg er leven igen"sage Ida. "Men aligevel gerne har silk"sage Ida. "Du er mærklige Line men så er vi 2"sage Ida.
Emne: Sv: Meget sulten!!! Fre Maj 14, 2010 12:47 pm
Line kom i tanke om sin mad og så sig om Hun så at en husalf stod og rekte det op til hende. "Ohh, tak!" smilte hun til den. Hun begyndte at spise. *uhmmm, hvordan laver de så god mad?* tænkte hun....
Idarenesmee Lærer
Emne: Sv: Meget sulten!!! Fre Maj 14, 2010 3:34 pm
Ida tog en bid af sin pasta. "Jeg kan ikke spise det"sage Ida. "Vi siger jo bare hvad det skal lave"sage Ida.
Emne: Sv: Meget sulten!!! Fre Maj 14, 2010 4:29 pm
"nåh!" svarede hun bare og spiste videre....
Idarenesmee Lærer
Emne: Sv: Meget sulten!!! Fre Maj 14, 2010 4:53 pm
"Men jeg er død sulten"sage Ida. "Jeg er med i en klub hvor man syntes at husalfer skulle bestemme selv også derfor må vi jo ikke spise mad som er lavet af husalfen"sage Ida