Meget sulten!!!
Forfatter Besked Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Lør Maj 15, 2010 9:43 am "Det må vi heler ikke"sage Ida. "Så jeg må heler ikke spise maden i storsalen"sage Ida. "Fordi den er jo lavet af husalfe"sage Ida. "En af grunden til jeg medlemet mig ind var fordi man fik sådan en flot t-shirt"sage Ida
Synes godt om Synes ikke godt om
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Lør Maj 15, 2010 3:58 pm "Ha ha ha ha!" grinte Line. "En t-shirt? Var den så sej?"
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Søn Maj 16, 2010 7:44 am "Ja den er meget sjov der stå JEG ER SULTEN - MEN KAN SELV LAVE MADE"sage Ida. "Den er lidt mærklig men den passer til mig"sage Ida smilen.
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Søn Maj 16, 2010 10:40 am "Ha ha!" hun grinte helt vildt. "Smart!"
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Søn Maj 16, 2010 10:55 am "Ja"sage Ida. "Men vi må godt spise mad som ikke er lavet af husalfer"sage Ida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Søn Maj 16, 2010 10:57 am "Det var da altdi noget! Ellers ville i jo sulte!" grinte hun....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Man Maj 17, 2010 12:01 pm "Ja, men jeg har altid en pose silk på mig - men har ikke idag"sage Ida smilen.
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Tirs Maj 18, 2010 3:38 pm "Okey, altid slik?" grinte hun. "Det har jeg nærmest aldrig!"
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Ons Maj 19, 2010 1:01 pm
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Ons Maj 19, 2010 6:14 pm "Nej, ikk slik!" grinte hun....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Tors Maj 20, 2010 1:38 pm "Okay. Stopper med al det der silk - det er så sødt og lækret." sagde Ida. "Stopper" sagde Ida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Fre Maj 21, 2010 6:04 pm "GODT!" grinte hun til Idaaa.
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Lør Maj 22, 2010 7:57 am "Øhhhh...........Okay..........." Sagde Ida og begyndt at danse hula-dans.
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Søn Maj 23, 2010 7:06 pm "Hvad skal det der til for?" spurgte hun nysgerrigt....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Man Maj 24, 2010 1:31 pm "Hvem danser ikke Hula-dans. Efter man har talet om husalfe??" spurtg Ida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Tirs Maj 25, 2010 4:27 pm "1. almindelige mennesker. 2. Mig! 3. IKKE dig!" grinte hun....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Ons Maj 26, 2010 12:59 pm "Jeg er som jeg! Jeg danser hula-dans!" sagde Ida.
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Tors Maj 27, 2010 8:24 pm "Ja ja! Jeg har ikke sagt noget dårligt om at danse....den der dans!" sagde hun lidt halv fornærmet....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Man Maj 31, 2010 12:09 pm
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Lør Jun 05, 2010 7:27 pm "Nej, jeg er skam aldrig sur!" svarede hun.
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Søn Jun 06, 2010 12:11 pm "Godt" sagde Ida. "Du var bare så still" sagde Ida. "Du er da næsten aldrig stil" sagde Ida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: Meget sulten!!! Søn Jun 06, 2010 3:32 pm "Nej, jeg ved ikke hvorfor!" grinte hun. "Jeg bliver bare nød til at sige noget hele tiden!"
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: Meget sulten!!! Tirs Jun 08, 2010 2:21 pm "Jeg blev også helt bange" sagde Ida
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Meget sulten!!!
Meget sulten!!!