en græde pige
Forfatter Besked Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 2:42 pm //: Mikala være sød at bruge " når du starter med at sige noget og slutter///
Synes godt om Synes ikke godt om
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 2:43 pm //Glemt lige noget lige som sådan her; "Hejsa"sage Ida
Mikala Rang A
Blod* : fuldblodsFulde navn* : Mikala.Isabella.MalfoyKollegium : Gryffindoralder url : 11Antal indlæg : 25Points : 33Alder irl : 34Geografisk sted : England/Skotland Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 2:46 pm " nej har ingen søsker er ene barn lige som min far er " sagde Mikala
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 2:47 pm "Føler du dig ikke ensom nogen gange?" spurgte hun. Det ville hun selv gøre hvis hun ikke havde Ever....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 2:50 pm /////Jeg lavet en dårlig joke - men kan ikke finde den nejjjjjjjjjjjjjjj/// "Hey vil du ikke være med i dram klubben"sprugt Ida. "Line er også med"sage Ida
Mikala Rang A
Blod* : fuldblodsFulde navn* : Mikala.Isabella.MalfoyKollegium : Gryffindoralder url : 11Antal indlæg : 25Points : 33Alder irl : 34Geografisk sted : England/Skotland Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 2:52 pm " jo som tider " sgade Mikala
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 2:56 pm "Det er ikke hver dag i får sådan et tilbud"sage Ida. "Ved ´du hvad ´du må få en af mine ulger"sage Ida til Mi...
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 2:58 pm "Jeg syntes at du skulle komme med på et tidspunkt!" sagde hun....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:02 pm "Hey du må godt få min bror"sage Ida. "Bruge ham ikke til noget og han kan ikke lide silk:-("sage Ida
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:04 pm "Du må som også gerne få min lillebror! Han er vildt ireterrende!" smilte hun. "Men du må IKKE få min anden bror! Han er min!" smilte hun....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:08 pm "Hvem af dem vil du har; Jasper eller Lorgan?sprugt Ida
Mikala Rang A
Blod* : fuldblodsFulde navn* : Mikala.Isabella.MalfoyKollegium : Gryffindoralder url : 11Antal indlæg : 25Points : 33Alder irl : 34Geografisk sted : England/Skotland Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:08 pm Mikala smilede # tænk at de vil give mig deres egen børder # tænket Mikala
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:10 pm
Mikala Rang A
Blod* : fuldblodsFulde navn* : Mikala.Isabella.MalfoyKollegium : Gryffindoralder url : 11Antal indlæg : 25Points : 33Alder irl : 34Geografisk sted : England/Skotland Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:15 pm Mikala sukke hendes lille hvideugle kom flyven ned til hende den har et lyselilla bånd omkring dens hals
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:23 pm "Er det din?" spurgte Line nysgerrigt....
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:24 pm "Sikke en flot ulge-basse du har der"sage Ida. "Den ligner min Robert"sage Ida og begyndt at græde!!!
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:25 pm "Hvad er der Idaaa?" spurgte Line bekymret.
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:35 pm "Min 20 ulger er blivet væk og en af dem heddder Robert"sage Ida og græd
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:39 pm "Jeg har spurgt min søster i New york om hun havde set dem, men jeg har ikke fået svar endnu!" sagde hun. I det samme kom hendes ugle flyvene. Den havde et brev med. Den landede foran hende. "Brev? Til mig?" hun tog brevet og læste det. Hun smilte mere og mere da hun nåede slutningen. "Min søster har set 18 ugler! Hun tror at det er dem som du har efterlyst!" smilte Line glad. "Hun tar dem med hjem til dig d. 17!"
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:47 pm Ida holdet op med at græde. Ida løbet over og gave Line et kæmpe kram. "Du er den bedste ven ever"sage Ida. Som kunne kysse Line men tro ikke Line vil har det
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:49 pm Line grinte. "Ha ha! Du sagde: den bedste ven ever! Min søster hedder Ever!" grinte Line og krammede Idaaa igen.
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 3:49 pm //Logger lige hurtigt! Kommer på igen om lidt! Ses!//
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Tors Maj 13, 2010 4:02 pm //Så er jeg tilbage
//
Idarenesmee Lærer
Blod* : MugglerFulde navn* : Idarenesmee Cullen Swan Hagrid Swift Berry HudsonKollegium : Er for gammelalder url : 19Antal indlæg : 294Points : 302 Emne: Sv: en græde pige Fre Maj 14, 2010 11:36 am "Haha"grinet Ida. "Ever"sage Ida for sig selv og smilet
Linesmee Rang A
Blod* : HalvblodFulde navn* : Linesmee Carlie Cullen SwanKollegium : Gryffindorealder url : 17Antal indlæg : 289Points : 315 Emne: Sv: en græde pige Fre Maj 14, 2010 12:04 pm Line grinte videre og smilte til Idaaa.....
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: en græde pige
en græde pige